Just ja!!

Kom just på (tack vare Mimi) att jag ska på ljus party hos Linnea i morgon! Det hade jag heeelt glömt, men dit ska jag. Jag får se om jag tar med mej en utav mina bus ungar, det beror på mina familje medlemmars skick i morgon.

Vilket påfund föresten! För ett par år sedna (Affes första jul) köpte jag tyger för att sy en paket kalleneder, fram tills ikväll har dessa tygbitar legat i samma påse som de låg i när jag köote det..Heöt orört! Men ikväll kom jag på att jag skulle börja sy ihop den..JAG KAN INTE SY!! Så varför, VARFÖR kom jag på det!?!?! Nu måste jag ju göra klart den :( Blir den allt för ful har vi ju tack och lov kallendern som jag och mina syskon hade när vi var små, men varför ens börja när jag vet att jjag inte kan?? Det fattas lite tyg för att göra siffror av, så nu får den vänta till jag har köpt det..Kan hända att jag inte köper nåt först nästa jul ;) Vilket påfund!

Nu ska vi se på film!

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Ja! Va kul att du kommer :D Ses i morrn!!

2008-11-23 @ 00:46:16
URL: http://ninneasblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0