Jag lever...

...Och har haft fullt upp sedan i förrgår.

Kelly är fortfarande sjuk och igår så var vi till både BVC som hänvisade oss till tandläkaren. Tandläkarna i Myrviken var på kurs och därför fick jag åka in till stan till tandläkaren där. Dom 2 tandläkare som kollade i hennes mun höll med om att hon är jätte svullen och att hon garanterat har jätte ont  :-(
Men tandläkarna var mest bekymrad över att hon haft feber sedan i Fredags (alltså 5 dygn) och tyckte att hon skulle träffa läkare och få antibiotika.
Så idag har hon ny läkartid, spännande att se vad dom gör åt saken.

När vi var klar hos tandläkaren hälsade vi på gammalmomma och Liza en stund och sen for vi till Evy och lånade en brev våg.
Åkte hem och la barnen och sedan vägde jag paketen som jag sålt på tradera och skcikade iväg mail till de som köpt om hur mkt frak osv det vart. Emilia var också hit och drack kaffe med oss, mycket trevligt!!  :-)

Sen var det godnatt för oss.
Kelly har sovit jätte dåligt i flera nätter så man är rätt trött på kvällarna.

Nu ska jag gå på dagis med Affe.
 

Kommentarer
Postat av: Nettan

skönt att höra att det finns fler, antar att trädet numera är ved? :-D

2008-11-28 @ 09:33:53
URL: http://nettaniversen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0