Jag ger upp!!

Ja, jag har insett att jag INTE är en kreativ person! har aldrig vart, kommer aldrig bli!
Ikväll har jag försökt att göra lite mer på kalendern, men allt bara jävlas:( Först var tygbitarna (som skulle bli fack för paketen) alldeles för stora för att få plats på tyget som ska vara som botten. Jag klippte till nya, med både linjal och penna, men lik förbaskat blir dom inte exakt lika stora! Jaja, tänkte jag det gör inget om det syns att det är hemma gjort (vilket det skulle ha gjort i vilket fall), bara för att facken inte blir lika stora så går det ändå, knappast så att barnen bryr sej. Men nu när jag skulle fålla (eller vad fan det heter) kanterna på de blivande facken, då trasslar undertråden till sej heeela tiden och det går inte att sy! JAG GER UPP!! Det får blil den fula gran-kalendern som vi hade när vi var små. Japp så får det bli!! *gungar fram och tillbaka på stolen i ren frustration och tänker:GE MEN KREATIVITET!!*

Avslutar med en svordom-satan!

Kommentarer
Postat av: Anonym

du ha ju kunnat ringa mej så har jag kommit å visat eller hjälpt dej.

kram svärmor

2008-11-23 @ 22:24:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0