Jag fikade ju också..

Efter vi vart hos min läkare, Kellys BVC sköterska, Susanne och fikat, hämtat Alfons på dagis, lgat Kelly för att sova igen, så åkte jag och Alfons på "Nyfiket" och fikade tillsamman med Emilia och Erik, det var mysigt. Alfons var på hyffsat humör och jag hann sitta och äta min macka och dricka min kopp kaffe innan det var dags att åka hem för att äta middag. Varken jag eller Alfons åt någon mat, inte så konstigt efter vad vi fikade, jag åt en stor macka och en muffins och Affe åt 2 damsugare och ett choklad havreflarn :o jaja, ibland får man synda!!

Vi syndar(skonar) ju även med Kellans tandborstning nu. Jag kan inte plåga ungen så mycket att vi borstar tänderna när hon ser ut som hon gör i munnen. Jag skulle inte kunna borsta mina tänder om jag såg ut som henne!
Någon som kan ha något förslag på vad det kan vara??

Kommentarer
Postat av: Sandra J

Jag och Stella vill ha bilder!!!

Du har faktiskt inte lagt in kort på 2 dagar.... ;-)

2008-11-24 @ 22:53:27
URL: http://www.nogg.se/sajo

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0