Intressant lista!

Hittade listan på Nettans blogg. Svara gärna!


1. Vem är du?
2. Är vi kompisar?
3. Hur och när träffades vi?
4. Tycker du om mej?
5. Skulle du kunna krama mig?
6. Ge mig ett smeknamn och berätta varför du valde just det.
7. Beskriv mig med ett enda ord!
8. Vad var ditt första intryck av mig?
9. Är du fortfarande av samma åsikt?
10. Vad påminner dig om mig?
11. Om du skulle kunna ge mig vad som helst, vad skulle det då vara?
12. Hur bra känner du mig?
13. När sågs vi senast?
14. Tänker du sätta den här listan i din egen blogg för att få veta vad jag tycker om dig?


Kommentarer
Postat av: Linnéa

1. Vem är du?

Linnéa

2. Är vi kompisar?

Jo det tycker jag väl:)

3. Hur och när träffades vi?

Hmm...genom Mimi först. Sedan pratade vi massor på FL inna vi blev blogg-kompisar;)

4. Tycker du om mej?

Klart att jag gör!!

5. Skulle du kunna krama mig?

Ja men kom hit då;)

6. Ge mig ett smeknamn och berätta varför du valde just det.

Hmm....Carro-H...du vet Lol-h:D

7. Beskriv mig med ett enda ord!

Rolig!

8. Vad var ditt första intryck av mig?

Blyg

9. Är du fortfarande av samma åsikt?

Nej verkligen inte.

10. Vad påminner dig om mig?

Teletubbies..hahaha

11. Om du skulle kunna ge mig vad som helst, vad skulle det då vara?

Jaa du... en miljon eller två?

12. Hur bra känner du mig?

Ganska så väl vill jag nog påstå att jag känner dig. trots att vi inte träffas eller pratar speciellt ofta, men det är ju det som är så bra med bloggar!

13. När sågs vi senast?

När Kellan fyllde 1år.

14. Tänker du sätta den här listan i din egen blogg för att få veta vad jag tycker om dig?

Absolut!

2008-11-08 @ 23:47:09
URL: http://ninneasblogg.blogspot.com
Postat av: Mimi

1. Vem är du?

* Mimi

2. Är vi kompisar?

Jag hoppas det!

3. Hur och när träffades vi?

Genom mitt ex och Mogge för en jäkla massa år sen.

4. Tycker du om mej?

Har alltid gjort och kommer alltid göra :)

5. Skulle du kunna krama mig?

Jag når inte!

6. Ge mig ett smeknamn och berätta varför du valde just det.

Håller med Linnéa, lolh =D

7. Beskriv mig med ett enda ord!

Super!

8. Vad var ditt första intryck av mig?

Så blyg!

9. Är du fortfarande av samma åsikt?

Haha, näe inte mot mig iaf :)

10. Vad påminner dig om mig?

Mitt eget liv.

11. Om du skulle kunna ge mig vad som helst, vad skulle det då vara?

Lugn och ro ;-)

12. Hur bra känner du mig?

Rätt så bra känns det som, eller misstar jag mig?

13. När sågs vi senast?

För ca 3 veckor sen tror jag.

14. Tänker du sätta den här listan i din egen blogg för att få veta vad jag tycker om dig?

* Absolut!

2008-11-09 @ 08:16:11
URL: http://faxbrink.blogspot.com
Postat av: Emilia

1. Vem är du?

Emilia

2. Är vi kompisar?

Jo, det tycker jag att man kan säga:P

3. Hur och när träffades vi? Ja först på Alfons dagis, sen pratade vi endel på FL innan vi örja umgås på riktigt.

4. Tycker du om mej?

Vilken dum fråga:P Klart jag gör

5. Skulle du kunna krama mig? Närsomhelt!

6. Ge mig ett smeknamn och berätta varför du valde just det. Tyvärr är inte det med smeknamn min staka sida..så Carro tycker jag är bra.:)

7. Beskriv mig med ett enda ord! Underbar!

8. Vad var ditt första intryck av mig? Trevlig.

9. Är du fortfarande av samma åsikt? Absolut:P

10. Vad påminner dig om mig? Döskallar:P

11. Om du skulle kunna ge mig vad som helst, vad skulle det då vara? Välgång,rikedom och lycka i livet.

12. Hur bra känner du mig? Tycker att jag känner dig VB=väldigt bra..i en skala med B=bra lägst och MVB=mycket väl bra högst:P Flummigt blev det:P

13. När sågs vi senast? Alldeles för länge sedan...mer än en vecka sen...

14. Tänker du sätta den här listan i din egen blogg för att få veta vad jag tycker om dig?

Jo det tror jag:P

2008-11-09 @ 10:41:26
Postat av: Nettan

1. Vem är du? Nettan

2. Är vi kompisar? Nja..kan jag inte påstå :-)

3. Hur och när träffades vi? På Frösö Zoo

4. Tycker du om mej? Jajamen!

5. Skulle du kunna krama mig? Tycker om att kramas, så ja :-)

6. Ge mig ett smeknamn och berätta varför du valde just det. hmm..Carro, för att du kallas så?

7. Beskriv mig med ett enda ord! Rolig!!!

8. Vad var ditt första intryck av mig? Lättsam!!!

9. Är du fortfarande av samma åsikt? Har ju bara träffats en gång...så JA :-)

10. Vad påminner dig om mig? En regnig dag på Zoo, ;-)

11. Om du skulle kunna ge mig vad som helst, vad skulle det då vara? Lycka och välmående...

12. Hur bra känner du mig? Inte bra alls...

13. När sågs vi senast? I somras

14. Tänker du sätta den här listan i din egen blogg för att få veta vad jag tycker om dig? redan gjort...

2008-11-09 @ 19:06:45
URL: http://nettaniversen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0