Igår och idag.

Igår jobbade jag mellan 13 och 17, åkte hem och gjorde mej iordning för Tomminas 35 år kalas. Mamma som skulle vara barnvakt var redan här när jag kom hem. Lite senare än vad tanken var kom vi iväg, men fint folk kommer sent, eller hur? ;)
Väl framme i Hackås så var kalaset i full gång med många glada och trevliga! Efter maten skulle folk bada tunna, men vi avstod det och stod bredvid och räckte öl och tittade på :) Det var kul det med!!
Innan jag åkte på jobbet var vi på Dollar store med, det fanns lite av varje där..Kul med en sån affär i grann byn.

Idag har vi vart och handlat inne i stan, bara mat och annat tråkigt :/ Men kylen måste ju fyllas så är det..
Efter handligen var vi in till min farfar och hans Görel och hälsade på, mycket trevligt även det!
Sen bar det av hem för att äta middag tillsammans med Petra m. familj. Branen lekte och slogs omvart annat, precis som det ska vara. Allra roligast är det såklart att se att Alfons KAN leka med andra barn utan att bara skrika så fort någon kommer för nära *varm i mamma hjärtat*
Kelly coh Alfons har lekt jätte bra idag, skrattat och dansat mest hela dagen=inte vanligt alls!

Nu är jag nyfiken på hur många inlägg på bloggkollen jag har.

Lite bilder från kalaset kommer imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0