"idol" reprisen.

Jag har just kollat på nedladdningen av fedagens "idol" och jag måste erkänna att jag tyckte att Lars var bra. ..Eller bra var han väl inte heller, men han kör sitt rejs och gör det på sitt sätt, precis så som juryn alldid brukar tjata om :)
MEN trotts det så är det inget snack om att Kevin ska vinna! Han är bäst så är det bara!...

...Och nu känner jag mej som en 14 årig idol fantast som skulle göra allt för att få en autograf av Kevin Borg..Men så är det inte, tro mej! Jag tycker bara att han är kanon bra helt enkelt :)

Snat ska vi hämta barnen på dagis för att sen åka in till stan och hämta Chryslern som fick stå kvar på Mogges jobb över natten eftersom jag fick den där förbaskade huvudvärken. Men idag ska Mogge jobba och då passar vi på att hälsa på lite folk i stan..Får se vilka det blir.

Kommentarer
Postat av: SYSTER.

du tkr bara om kevin för att han gjorde footlose så bra. ;D

2008-11-05 @ 23:09:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0