Helg!!!

Åhh det är s¨härligt att få ha den här helgs känslan när man har jobbat. Att få ha längtat till helgen på riktigt. Jag trivs med att jobba så det är inte det, men gud vad härligt det är med helg!

Efter jobbet idag hämtade jag och Mogge barnen på dagis och styrde bilen mot Evy och Nini. Jag tog med mej massa biffar från jobbet idag som inte alls var goda, så det fick bli hundmat till deras vovvar.
Vi åt även maten som jag tog med från jobbet igår där, det räckte till oss allihopa. Synd bara att Nini är vegitarian och inte kunde äta det :(

Jag var in på Dollarstore idag och skulle byta förpackningen med väggdekorationer, till en förpackning med 4 stycken ark i, så som det skulle vara. men tyvärr visade sej att förpackningar innehålla endast 2 ark, så det fick duga för stunden, jag ska nog köpa fler sen och fylla ut väggen med, iallafll en till vill jag ha.
Så här vart det:
FÖRE:


EFTER:

(Blixten gör att bilden ser silvrig ut, men det är den inte bara svart)

Vart det bra? Det är 2 stycken som jag att ihop, vill ha en tredje som går lite åt höger upp mot hyllan, vad tror ni om det eller blir det för mycket då?

Snart är det "idol" JIPPIE!!

Kommentarer
Postat av: sara

Jag tycker det var skitsnyggt så där men det kan ju bli snyggt med ännu fler också... Jag vet inte mer än att det var fint så där :)

2008-11-14 @ 19:30:19
URL: http://sarasandman.blogg.se/
Postat av: svärmor

Skitsnyggt.Nu blev jag avis. kramizz

2008-11-14 @ 19:30:26
Postat av: Carro

Skit snyggt blev det, men varför stod det 4-pack om det bara var 2??? dags o skälla mera =)

2008-11-15 @ 02:12:15
URL: http://dacarro.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0