hab.

Idag klockan 15.00 ska vi infinna oss på barn hab, det ska bli så spännande och höra vad dom har att säga!
Det har inte ens gått 3 veckor sedan vi var hos läkaren här i Myrviken, så det har verkligen gått fort :) De jag har pratat med förstår inte alls hur vi har lyckats få tid på en gång. Endel säger att det kan ta flera år innan ens läkaren vill skicka iväg en remiss till hab, så att det gått så fort är vi verkligen glad för!

Kelly ska vara hos Evy undertiden vi är där.

Annars idag ska vi väl se om vi får igång Jettan som fortfarande står i Brunflo och skäms...Sen blir det nog inget mer.


Jisses vad barnen strulade igår kväll!! Kelly somnade efter klockan 8 och Alfons 9, själv somnade jag fem över 9 tror jag, jag var helt slut i kroppen! Säkert snuvan som gör att man är trött..? Det känns litye trisst att man kliver upp samtidigt som barnen och att man även ska lägga sej sammtidigt som dom, vart tog egentiden vägen?! När dom somnar 7 så får jag ju någon timme att slappa, plocka, sitta vid datorn osv. på..Så är det väl antar jag, bara att "stå ut"  ;)

Nus kaj ag plocka lite här hemma

Kommentarer
Postat av: svärmor

Å vad skönt att ni fick komma så fort, lycka till och hälsa barnan.

Kramiz

2008-11-04 @ 10:03:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0