Fel datum!

Hahah jag har nog råkat kryssa för fel födelsedag på mej...Ooops! Jag fyller ju såklart år 19/4, inget annat :)

Annars så är jag arbetslös resten av veckan:/ Skönt att kanske kunna få lite gjort här hemma, men jag vill ju helst jobba!
Så är det någon som behöver mej i veckan så finns jag tillgänglig ;)

Någon dag i veckan så ska jag på arbetsförmedlingen och skriva in mej så att jag får stämpla när jag inte jobbar, kan ju vara bra att spara lite föräldradagar också, alltid fint att finna!

Och på Fredag ska jag och Alfons på badet med Emma och hennes mamma, det ska bli jätte kul! Men om jag får jobb då, så får det bli en annan gång.

Kelly sover och Affe leker med bokstäver och kollar på "bollibompa" han är trött och ska snart på gå och lägga sej.
Jag har fått tv i sovrummet idag, så inatt ska jag minsann somna i sängen!

Kommentarer
Postat av: Mimi

Du kan få jobb hos mig!! Vinga-assistent!!



Betalar bra om du lyckas tona ner hennes lynne ;-)

2008-11-18 @ 19:17:34
URL: http://www.faxbrink.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0