En förmiddag i Svenstavik

Vi hade ingen frukost hemma idag så barnen fick en flaska välling var när vi klev upp och när Mogge vaknade for vi till Svenstavik och åt Thai buffé till lunch..MUMS!
Efter vi var klara där med magarna fulla av mat så släppte Mogge och Kellan av mej och Alfons på arbetsförmedlingen så att jag fick skriva in mej där. Mogge och Kelly åkte och handlade på ICA undertiden. När vi var klara på arbetsförmedlingen gick jag och Affe ner till ICA och mötte upp resten av våra familje medlemmar.

Nu har vi just kommit hem och barnen har somnat i bilen. Jag ska åka upp till Petra och dricka kaffe och senare i eftermiddag ska jag ta en kopp kaffe hos Emilia..Skönt att slippa vara hemma när jag vet hur mycket bråk det är med barnen (läs Alfons) även fast det är jobbigt att vara borta när han är på sånt humör, så har man iallafall lite stöd från andra vuxna..

Nu ska jag åka upp till Tosåsen.

Höres sen!

Kommentarer
Postat av: Kicki eller Pether

Du bloggar så mycket så man knappt hänger med.. :P

2008-11-20 @ 12:56:02
URL: http://allahososs.blogg.se/
Postat av: Sandra J

Därför du inte svarar i telefonen... suckar djupt.. du tänker inte på en ensam mamma i dessa vabb-tider du inte.. ;-)

2008-11-20 @ 13:05:16
URL: http://nogg.se/sajo

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0