Doft ljus:)

Ja det var precis vad jag köpte på ljuspartyt hos Linnea idag. 3 st 12 pack med olika dofter, det är dyrt, men gud så gott dom luktar!
Efter visningen av ljus och annat fint så vart vi bjudna på gott fika i form av mackor med massa olika pålägg en hel del surr vart det såklart med.
Det var jag och Alfons som for, Kelly och Mogge fick stanna hemma. Alfons skötte sej exemplariskt och var så snäll och glad så=) Det gör mej så glad att se han skratta, ha kul och må bra!! Ibland tror jag att det kan vara för lite uppmärksamhet som gör han så frustrerad och arg, men hur det än är så kan inte han få ALL min uppmärksamhet, han har ju en syster också..Och dessutom är det ett helt hem som ska skötas med, så som sagt: all uppmärksamhet kan han inte få tyvärr:/

Nu vill Alfons lägga pussel med mej så det äör väl bäst att jag intar position på golvet  och gör han tillfreds :)

Höres senare anntar jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0