Det var inte så många...

..Olästa inlägg på bloggkollen.. Enbart 54 stycken, det är lite med tanke på att det gått 2 dagar sedan jag läste sist.

I förra inlägget glömde jag att tala om att det gått super bra för min mamma att ha hand om barnen, Alfons tyckte det var jätte kul att vara med momma för hon är glad...Ja det var så han sa iallafall..? :D

Jag är dessutom förkyld, inte jätte förkyld men jag känner det i kroppen, näsan rinner och kliar och jag har frossa..USCH!! Ingen förkylning tack!
Däremot hoppas jag att Tommina vart sjuk igår efter allt ute bad, så att jag kanske kan hoppa in och jobba för henne i veckan som kommer ;) Än så länge verkar jag inte ha några jobbdagar, men jag ska ringa fler förskolor på måndag och se om det är någon som behöver mej. Hoppas kan man ju!

Nu ska jag kolla vilka bio filmer som går imorgon på dagen, jag och Emma ska se någon film imorgon, innan dess ska jag försöka hinna med en snabb runda på loppisen på folketshus!

Go natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0