Buffé.

Ja buffé var precis vad vi vart bjuden på hema hos farfar och Görel idag! det fanns kärlaknul, kykling filé, köttbullar, potatisgratäng, ris, mörkelstuvning, brunsås och sallad att välja på, gissa om man vart mätt!!
Båda barnen var på glatt humör och lekte med både varandra och mina syskon och kusiner, det var kul. Så kul att vi vart kvar till klockan 19(!) det är väldigt sent för oss ska jag tala om, klockan 19 brukar iallafall Kellan redan sova, men vi lyckades hålla båda barnen vakna på vägen hem så nu sover båda två=)

Imorgon ska jag upp klockan 5, mitt i natten om man frågar mej, men ska man ha öppning så är det bara att pallra sej upp för att vara i Hoverberg klockan 06.30. Det mest spännade blir att få upp barnen så att vi är på deras dagis till klockan 6.

Lite bilder från dagen:

Morgon pajjasen=)


Ryggläge i soffan. SÅ här hade jag kunnat lega hela dagen om jag haft möjlighet.


Kellan ville gå så här hela förmiddagen. Mogge tyckte det var jobbigt så det fick hon inte ;)


Min farfar, barnens gammelfarfar! Yngre och fräshare än de flesta gammelfarfrar!


Innan läggningen ikväll.


Mogge sitter och sjunger "Diggilodiggelej" och tittar på "Singing bee" :D


Jag (med det lille munsåret) som ingen knäpper kort på så man får göra det själv :)

Kommentarer
Postat av: Sandra J

Ja han är en riktig hunk din farfar ;-)

2008-11-17 @ 11:29:33
URL: http://nogg.se/sajo
Postat av: Kicki eller Pether

Nej, Agnes har inte slutat med blöjor.

Vi vill inte ha blöjorna för att vi inte gillade dom.

2008-11-17 @ 13:19:18
URL: http://allahososs.blogg.se/
Postat av: Anonym

vacker du är carro:)

2008-11-17 @ 20:31:56
URL: http://leah-nova.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0