Annars idag då?

Jo, annars idag har det inte hänt mycket alls.
Jag jobbade egentligen tills klockan 14.30 men struntade i att ta någon rast så jag slutade en halv timma tidigare istället :) Efter jag slutat åkte jag en snabbis på dollar store innan jag skulle hämta barnen, där köpte jag hårnålar, armband, kakor (utifall nån skulle komma å hälsa på i helgen) och svart vägg dekorer. Väggdekorerna skulle säljas i 4-pack, men när jag kom hem och skulle ivrigt sätta upp dom på köksväggen fanns där bara 2 stycken ark..Grrrr. SÅ jag ringde till Dollarstore och jag skulle få komma i morgon och hämta de resterande 2 arken som saknades :)

Efter hämtning på dagis åkte vi en snabbis på ICA för att införskaffa "det viktigaste" vilket är det vi har råd med denna månad, inget överflödigt lyx här inte!....Och ja, ändå handlade jag på dollar, men det kalaset gick bara på 100:- så det kan jag ta med tanke på att jag fått gratis mat nästan hela veckan i från jobbet..Eller?

Därefter har vi inte gjort mycket alls. Vi var ute en liiiten stund efter vi vart på affären, in och åt mat, lekte på lekrummet, barnen duschade, lekte lite till och nu sover Kelly. Alfons tittar på tv:n men ska snart få gå och sova.

Ja det var det de!

Fotbolls killen


Sötnos och busig!


Kellan går med vagnen (som ni kanske ser;))


Kelly hittade skräp som hon var duktig att ge mamma :)


Charmtroll!


"Tasta bojjen mamma" (kasta bollen till mamma)


Utsiken från våran gård.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Sötnosar :)

Ja, det var med nya kameran jag knäppte :) Blir jättefina bilder men den är tyvärr inte lika liten och smidig som en vanlig digital men den hinner ta kort på felicia även om hon springer så nu får vi kort på henne istället för på huvudet eller ryggen hennes ;)

2008-11-13 @ 21:15:59
Postat av: sara

Sötnosar :)

Ja, det var med nya kameran jag knäppte :) Blir jättefina bilder men den är tyvärr inte lika liten och smidig som en vanlig digital men den hinner ta kort på felicia även om hon springer så nu får vi kort på henne istället för på huvudet eller ryggen hennes ;)

2008-11-13 @ 21:16:38
URL: http://sarasandman.blogg.se/
Postat av: Desirée

Jo jag vet att de är salt i dom sakerna men man minskade ju iallafall lite extra =)

Jaa jag har sett de men där finns inte dom första avsnitterna.. blir ju galen =)

2008-11-13 @ 21:24:57
URL: http://mammatillmelvin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0