Varför skulle jag komma på att jag skulle baka...

När det finns så mycket färdig fika att köpa?!

Håller på att baka för fulla muggar nu..Eller fulla muggar var väl att ta i, men jag håller på att göra bullar åtminstonne. Det får räcka för den här gången. Jag har köpt en del färdig kakor också, så dom som kommer i helgen blir ju inte utan iallafall.
En tårta ska jag ghöra i morgon förmiddag också.

Det vart iallafall en pizza till middag :( Gott, men samvetet säger att det var dumt, dumt gjort!! Men även den här gången delade jag och barnen på en, så jag åt ju långt ifrån en hel iallafall;)

degen till bullarna håller på att jäsa och jag har delat upp små godis påsar till dom större barnen som kommer på kalas i helgen, dom mindre hoppas jag nöjer sej med lite fika...  :)

Lägger upp några bilder från dagen, eftersom jag inte har så mycket mer att skriva om.

image306
tommina och Felix som var här och fikade med oss imorse.

image307
Kellan fikade..

image308
Mogge fikade..

image309
Felix somnade i min famn (det var väl mjukt och skönt att ligga på)

image310
Angela och Nova var här en stnd och lekte

image311
Alfons i tröjan som jag inte vågat andvända förrut eftersom den e rosa, men det gick ju rätt bra ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0