#%&(//"!=%&! vad det blåser..

Jag är så less på den här blåsten! Varför ska det blåsa jämt och ständigt?!

Vi har vart ute hela förmiddagen, men det är inte kul att vara ute när det blåser :(
Mogge har tvättat bilen, och med handen på hjärtat så är det första gången som den bilen blivit tvättad sedan dess att den vart vår, ca 2 år alltså.. Stackars bil. Men nu är den ren och fin, åtminstonne utsidan, insidan var en annan femma ;)
Barnen åt lunch nere i carporten och jag satt mest och huttrade för det blåser så jäkla kallt.

Mogge tittar på wrestling, barnen sover och jag som inte har något annat liv sitter här och bloggar. Har försökt att måla på dom där tittskåpen några gånger idag med, men dom är fortfarande mest gråa. 10 omgångar till så...

Jag är så trött så att jag skulle kunna gå och lägga mej och sova en stund, men det har jag helt enkelt inte ro i kroppen till. VAd ska jag då göra? Ingen som vill komma och hälsa på?? HAde jag kunnat köra bil så hade jag åkt och hälsat på någon, men det var ju de där tabletterna som satt stopp på det hela.

Jag tackar för mej för en stund. Nu ska jag kolla om någon har uppdaterat sin blogg sedan igår :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Javisst =) Det enda jag gjorde va att va ute och motionera 1 timma om dagen. Och så drog jag ner på godis,chips och annat onyttigt. Mammas förtjänst som va som en hök över mig ;P

2008-05-11 @ 16:36:57
URL: http://familjenGK.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0