Utmanad.

Utmanad
Fick en utmaning av Ullis (www.gulliiis.blogspot.com)

För Fem år sedan: Bodde jag och Mogge i Brunflo i lägenheten vi ägde, och vi hade vart förlovad i ett år ungefär.

För Tre år sedan: funderade vi på att köpa hus och några månader senare hittade vi huset vi bor i nu.

För Ett år sedan: Fyllde Alfons 1 år och vi gick i väntans tider igen.

För Tre månader sedan: Fyllde Mogge år och vi hade kalas för  han. Vi sov även utan barn för första gången efter vi hade vart på 50 års kalas´.

Igår: Var jag till läkaren på förmiddagen, sen efter dagis var MAria och hennes pojkar här med oss, och på kvällen var jag på världens finsate Emmas studentbal!

Idag: Har jag och barnen vart på mammafika (lunch) hos Anna och även fått våran gård planerad!!

Imorgon: Ska jag och barnen vara ute i solen heeeela dagen och bara mysa och må gott!

nu utmanar jag: Gärdvall, Mimi, Linnea, Sandra och Anna (mogges kusin)

Kommentarer
Postat av: Anna

jag får väl anta utmaningen då ;P
kram

2008-06-01 @ 21:43:41
URL: http://familjenGK.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0