Som ett barn på julafton...

....Som väntar på att få öppna julklapparna. Precis så känner jag inför morgon dagen :)
Det ska bli sååå kul att träffa både Linnea och Mimi, och så klart barnen med!
Alfons får dock stanna hemma(eller på dagis) eftersom jag helst inte ska bära han nu när man är ny opererad och allt. Han får följa med nästa gång istället..För det blir väl en nästa gång?!

Efter jag har vart hos Linnea ska jag klippa mej för present kortet jag fick när jag fyllde år *skönt* Måsta få bort massa slitet, stripigt, tunnt hår som bara hänger och inte går att borsta ut..

MEn nu, nu ska jag prova sova..

Kommentarer
Postat av: Anna

Nej nej nej. Klart man blir nyfiken =) Inte behöver du skämmas, du skrev ju inget dumt :P

Kan jag veta vem det är? Nu blev jag nyfiken! Gött att han dog! Äckelfan!
kram

2008-05-20 @ 23:22:57
URL: http://familjenGK.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0