Skor!

Innan jag visst när skopunkten skulle öppna här i stan, så gjorde jag en beställning på internet. Ett par till mej, ett par till Affe och ett par till Kellan. Ett par dagar senare fick jag ett mail om att Alfons skor inte fanns hemma och att beställningen skulle makuleras om jag inte hörde av mej. Jag sket i att höra av mej eftersom att affären öppnade i stan samma dag. Så jag var in på skopunkten för att köpa de skor jag hade bestält, men då visar det sej att dom inte har skor i Kellys storlek där *Morr* bara från storlek 24 och uppåt..MEn på internet hade dom ju..
Så jag gjorde en ny beställning och i går hämtade jag ut dom, äntligen! Det var dessutom fraktfritt fram till 1/6 så att för de här 3 par skorna vart det 298:- Hur billigt som helst!

image369
Kellans, Affes och mina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0