Så uppladdad!!!

...Eller så var det precis det jag inte var!

Ska iväg på handikaps gala med Emma snart. Önskar verkligen att jag kände mej piggare, för jag tror att det kommer att  vara riktigt kul där. Men nu är jag tyvärr hur trött som helst och önskar att jag kunde ligga på soffan och titta på sommar krysset ikväll i stället :/
MEn men, bara att ta tjuren vid hornen och åka!
JAg och Emma ska ut och äta någonstanns innan det börjar (det börjar 19 och slutar 00)
Hugaligen..


Ska prova at vara ett roligt sällskap!

"fyra bugg och en coca cola".....Tralla la la la, tjo faderittan hej!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ville bara säga grattis till Alfons i efterskott om jag inte redan hade grattat honom, minns ej!
Tänkte höra nu vad Alfons vill ha i sitt paket nu när han redan fått så mycket fint:)
Fina bilder du lagt in på barnen:) Så söta så!
Hoppas du och Emma får det jätte kul ikväll fast du är trött!! Kram

2008-05-31 @ 19:38:37
URL: http://lillis85.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0