Potatis-smilisar

Fläskfilé, potatis-smilisar och peppar sås vart dagens middag idag. Det ska ju vara kul för barnen att äta med ju och fasen vad goda de där potatis gubbarna var !!

Annars har dagen vart oerhört slapp, har inte gjort annat än att lekt med barnen, vart på Ica, vart till Evy,tvättat, hängt tvätt, ätit och badat barn.. Jag har packat lite kläder inför trippen till Umeå också, men annars har inget nytt hänt.

Imorgon ska jag och Sandra på loppis på Folkets hus, det ska bli kul! Kan alltid hitta några plagg til barnen som dom kan slita på, det mesta i mina barns ålder är ju knappt slitet ju. Fast många försöker sälja gammla urtvättade, noppiga, skitiga kläder och VEM köper sånt?!

Sen efter det ska jag väl hem för att packa klart allt *Gruvar mej rätt mycket för att åka nu*
Men som sagt så kommer det säkert att bli skönt att komma ifrån vardagen ett tag, även om jag önskar att jag kanske kom iväg på något roligare än en operation, så är det väl behövt  *försöker intala mej allt vad det går*

Nu ska jag läsa bloggar medans Mogge tittar på "Grann fejden" på web tv..

Tack å hej!

Kommentarer
Postat av: Sajo

Men nu är jag less på att läsa om dina potatissmilisar - KOM HEM!!!

2008-05-06 @ 23:09:38
URL: http://www.nogg.se/sajo

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0