Öroninfammation =(

Precis som jag trodde så hade Kelly öroninflammation..På båda öronen, varav på ena sidan hade det gått hål i trummhinnan. Inte så konstigt att Kelly vart gnällig..
Så idag när jag avslutar min antibiotika kur, så på börjar Kelly sin :(

Efter jag vart iväg med Kelly till hälsocentralen i förmiddags, så for vi till Svnstavik och hämtade ut Kellys medicin och efter det åkte vi till svärmor i Ytterturingen och hälade på. Hennes syster är där, så det var lite extra kul att fara :)

Just nu är Mogge på möte här på byn ang vatten föreningen som han är kassör i. MEn när han kommer hem så har han inget annsvar på den fronten längre, tack o lov!!
Barnen sover och jag sitter vid datorn, precis som vanligt på kvällarna :/

Klåda!!! JAg har sådan för jävlig klåda (där jag opererades), så snart vet jag inte vart jag ska ta vägen!!
MEdans jag pratade med Sandra i telefon förrut så hann jag säkert nämna min klåda 30 ggr (MINST!!)
JAg vet som sagt inte vad jag ska göra åt saken heller..?!
Det kliar så hemskt att jag inte kan sova på nätterna och när det kliar så känner jag inte att jag har ont heller. Önskar att jag hade ont istället för att ha det så här, då kunde jag ju ta en värktablett åtminnstonne, för dom hjälper ju inte mot klåda tyvärr:(
Så fort det slutar klia (allt för sällan) då känner jag att jag har ont fortfarande efter operationen..Less!!

Blogg läsar time och sen ska jag kolla på "ANdra avenyn" avsnitten jag missat..

Tack å adjö!!

Kommentarer
Postat av: Mimi

Men stackarn då!! Usch, jag vet ju hur rolig Vinga var och ändå hade hon bara på en sida... Hoppas det hjälper fort med penicillinen!!

2008-05-15 @ 20:10:13
URL: http://mammamimi.blogg.se
Postat av: Emilia

Hör om det inte finns någon salva som du kan smörja med. Jag e i stan och ska på apoteket i måra..hör av mig på fonen..Kram

2008-05-16 @ 00:01:38
Postat av: joanna

hallå, hör om inte tavegyl tabletter kan lindra din klåda då? det lindrar ju dom flesta klådor..så kanske du kan få sova lite..stackare! kramelikram

2008-05-17 @ 14:57:50
URL: http://nogg.se/joanna

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0