Ny vaken..

Hela familjen har sovit nu på dagen, ingen av oss har vart riktigt i form idag.

När vi vaknade i morse så hade Alfons skitit ner sej totalt, han hade skit över hela sej och hela sängen var så klart också full, så han har vart lite gnällig och trött.

Jag har haft så jäkla ont där jag opererade mej. Trotts att jag har hittat igen en bedövningssalva som lindrar både klådan och smärtan för stunden+ att jag har knaprat värktabletter..

Mogge har ont i ryggen.

Och Kelly har ju öroninflammation, men trotts det så har hon vart den som har vart piggast här idag.

MEn det var skönt att vakna nu, det onda är inte alls lika ont längre och resten av familjen sover fortfarande. Så nu är man solo ett tag =)
Jag vaknade av att telefonen ringde och det var en väldigt kär vän som hade tagit ett beslut som inte lät specielt ledsen över, så det är bara att gratulera till ett väldigt klokt val!! (Ring om det är något)

Annars idag så ska jag och Kelly åka bort till Emilia en sväng och hälsa på, medans Mogge och Alfons städar nedervåningen här hemma (Jag städade övervåningen i förmiddags..)
Sen resten av dagen/kvällen ska vi nog inte göra ett smack. Om jag är pigg så ska jag ev börja baka inför Alfons kalas som han ska ha nästa helg. För kompisar på Fredagen och för släkten på Söndag, på Lördag är det begravning för Mogges farfar.. Så nästa helg är det full rulle igen.

image283
Mina älskligar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0