Nu vet jag hur vi ska göra...

..För att få bort snön och det dåliga vädret.

Ja jag har en plan om hur vi ska lura vintern! Så här ska vi göra:

Här hemma tänker vi iallafall: plocka fram pulkor, hänga upp vinterkläderi hallen igen,hämta upp vinter skor,byta tillbaka till vinter däck, köpa broddar  ochbarnen ska få sova i vinteråkpåsarna i vagnen.
Och efter det tänker vi: Ställa in cyklarna,elda upp grillen och slänga alla sommar kläder vi äger.
 
För det brukar ju bli tvärtom mot för vad man har planerat, så jag tror att det här är en plan som kan funka..
Så om alla vi känner gör detta så tror jag att vi kan lura "systemet". Häng på vettja :)

Bort med snön och in med sommaren!!

Och dessutom så kan dom som säger att det är fel på klimatet hoppa upp och sätta sej, för är det något fel så är det att det på tok för kallt och INTE tvärt om!

Kommentarer
Postat av: Aleqxandra

Jag är absolut med i din plan. Jag är också helt på det fulla med att moder jord har lurat oss alla och nu är det pay back time!!

2008-05-17 @ 13:34:56
URL: http://aleqxandra.blogg.se
Postat av: Monia

Haha jag hänger med på din plan iaf =) Jag vill slippa använda åkpåse ju!

2008-05-17 @ 17:22:58
Postat av: Sajo

Jag förstår din plan och skulle gärna vilja se att ni lyckas ELDA upp grillen ;-)

2008-05-17 @ 22:24:39
URL: http://nogg.se/sajo

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0