Morsdag...Eller?

Idag är det väl morsdag va? Om det är så, så är det inget jag har märkt av än :( Ingen sov morgon, ingen frukost på sängen och ingen blomma eller teckning...*snyft*

MEN Mogge och Alfons åkte på macken nyss för att tanka reservdunken, förhoppningsvis så kanske han kan köpa en blomkvast till mej då *hoppas, hoppas, hoppas*
För det är inte det att jag måste få smycken eller något märkvärdigt, men jag vill känna att det är morsdag iallafall. Det är ju trotts allt bara tredje gången jag firar det och det är fortfarande lite nytt för mej att få fira det, och dessutom är det Kellans första morsdag ju..

Jaja, den som lever får se..

Idag ska vi allafall ha kalas igen för Alfons, den här gången för släkten. Fullt hus kommer det bli idag. Kul men jobbigt..

Nu ska jag äta frulle med Liza..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0