Mediciner

Det känns ju inte riktigt hälsosamt att man ska äta så här mycket tabletter och mediciner vid bara 23 års ålder. Visserligen är det ju bara tillfälligt men det är jobbigt, man mår inte riktigt bra av allt man stoppar i sej.
5 tabletter + mjukgörande, 3 gånger om dagen, alltså 15 tabletter och några "shottar" per dag. Sen är det ju nätterna med, jag måste ställa klockan en gång per natt för att ta smärt stillande annars vaknar jag av att jag har så förbakat ont, och det vill jag då inte!!


Håller på att lassera några tittskåp svarta, men tydligen måste man måla flera lager innan de blir så svarta som jag vill..Jobbigt och framför allt tråkigt!
MEn snart börjar det en film på tv400 som vi ska se. Då slipper jag den här färg burken ;)

TAck å hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0