Man kan ju inte vara bra på allt ;)

Jag har försökt att göra tårtor till Alfons kalas som börjar snart. Teletubbies tårtor...skulle det bli.
Tyvärr så ser dom mer ut som rymd gubbar som en 5 åring har ritat :(
Mindervärdes komplex är bara förnamnet när jag har sett hur Mimis (www.mammamimi.blogg.se) tårtor som hon gjorde till hennes dotter som fyllde ett här om veckan..

Jag bjussar på bilderna på dom, jag ska ju ändå bjuda på dom så folk lär ju se dom ändån..

      
     Poo                                      Dipsey


Hur kunde det gå så snett?! Jag som hade VG i både hemkunskap och bild när jag gick ut 9:an..Jaja, som sagt: man kan ju inte vara bra på allt..

Hoppas att inte Alfons tycker att jag är en allt för dålig mamma efter det här..

Dessutom har vi helt glömt bort att köpa ballonger och sånt..Vad är man för mamma igentligen?!

Kommentarer
Postat av: Emilia

Jag tycker att de va fina och goda, i vanliga fall äter jag inte gräddtårta...men din va god:) Alfons såg ju att det va Po på tårtan det e väl det som räknas?? Balonger verkade han inte sakna heller;) Du e en perfekt och oersättlig mamma tycker Alfons och Kellan, det har de sagt till mig;) kram

2008-05-23 @ 19:03:29
Postat av: Mimi

Men du, dom var ju jättefina! Själv skulle jag inte alls kunna "måla" med sån där gelé, det är ju djävulens påfund!! Min hemlighet är Marsipan och mandelmassa, det är lättarbetade grejer det :)

Hoppas det blir en bra helg för er och att Affe blir nöjd och belåtern! Trist att det inte går att maila tårta, för jag är ganska sugen.. Kram på er!

2008-05-23 @ 20:02:06
URL: http://Mammamimi.blogg.se
Postat av: Desirée

Jag tycker då att tårtorna blev jätte fina. Hade inte kunna gjort de bättre! =) Hoppas de blev ett lyckat kalas!

2008-05-23 @ 20:10:58
URL: http://glitterfia.blogg.se
Postat av: Carro

Oj vilka fina tårtor! Synd man missade dom =)

2008-05-29 @ 22:21:08
URL: http://dacarro.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0