Magkatarr, fika hos Emilia och Middag hos farfar och Görel

Yes! JAg har åkt på magkatarr :( Det började redan i Sundsvall igår. JAg skulle precis betala inne på H&M men fick så J*vla ont längst uppe i magen så det svartnade framför ögonen och jag vart tvunegn att sätta mej på golvet för att undvika att svimma. Pinsamt men vad gör man..?
Så inatt vaknade jag vid halv ett och hade ont på samma ställe i magen smärtan strålade bak i ryggen och jag hade svårt att andas. Det första jag tänkte var att jag hade en panik ångest attack. Det gav inte med sej så Mogge ringde sjukvårdsrådgivningen som berättade vad vi skulle göra och att det verkade vara en magkatarr, vart det inte bättre skulle vi komma in. Mogge gick iväg och ringde efter Evy och skulle precis åka och hämta henne så att vi fick åka in på akuten medans hon skulle vara med barnen, men då gav det med sej. MEn Mogge gav sej inte, så han åkte och hämtade henne ändå, utifall att...
Hon kom hit och då var allt bra igen, så en stund senare sa jag att hon kunde åka hem..Pinsamt igen..
Men eftersom jag hade så svårt att få någon luft, så hade jag inte tvekat på at åka in om det hade fortsatt.
 Idag är jag frisk och kry och har inte känt av något än *tar i trä* 

Iförmiddags var jag och barnen till Emilia och fikade tillsammans med henne, Maria, Ullis och Rebecka +alla barn så klart;) Jätte kul som vanligt! Fick se hennes och Anders enorma hus och super fina gård med kossor och allt annat som hör en bond gård till :)
Alfons ville inte åka därifrån när det var dags att bege sej. Tro fasen det när han fick åka jätte mycket traktor tillsammans med Anders+ se alla kossor och hade massa gräs att röra sej på :)
Så tack alla ni för en trevlig dag!

Efter vi kommit hem så gjorde vi oss i ordning för att åka på middag hos farfar och Görel. Mmmm potatis gratäng och kärlaknul+ kantarell sås!
Fick present av dom efetrsom dom var på Madeira när jag fyllde, så nu är man en limpa cigaretter rikare :)

Nu har barnen somnat och jag hoppas att Kelly sover för natten. Den ändå gången hon vaknade i natt var när jag kved i våran säng eftersom jag hade sååå J*vla ont i magen, sen sov båda barnen till 07.40, inte illa!

Lite bilder:

image247
Carro som körde IKEA-automobilen på väg hem igår..

image248
Jag fick åxå plats i bilen..MEn det var med nöd och näppe ;)

image249
Maria och Emilia ger sina hungriga killar käk hemma hos Emilia idag.

image250
Wilma räcker ut tungan till mej..

image251
Hampus och Wilma gosade en hel del :)

image252
Kelly på väg upp!

image253
Det lilla huvudet man kan ana i fönstret är Alfons när han åker traktor med Anders..TAck SNÄLLA anders för det!

image254
Alfons leker för fulla muggar på gården och trivdes som fisken i vattnet.

image255
Barnvagnar, mammor, pappor och barn utanför jätte huset!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0