Luktar nybakat!

Jag har just bakat choklad muffins och choklad bollar( negerbollar om man så vill) så nu luktar det gott här hemma!! JAg har inte provsmakat, men det har Mogge, han sa att muffinsarna var goda, fast dom inte vart som dom brukar. Dom vart inte kladdiga den här gången, vet inte vad jag gjorde för fel...Eller rätt? Får göra nya imorgon så att Fredrik kommer och fikar i helgen..Han har en gång sagt att mina choklad muffinsar "Kn*llar munnen"( ja jag vet att det var snuskigt sagt!!) men enda sen han sa det så är det det ända jag tänker på när jag bakar muffins:/
Så det är väl bäst att jag gör sånna då..   ;)

Nu väntar soffan...RYGGLÄGE!!!

Kommentarer
Postat av: Sajo

Haha, det är inte bara EN gång han har yttrat den kommentaren om dina smaskiga muffins! =)
Han tittade lite förskräckt på mina som jag gjorde härom dagen - "dina blev oxå goda" lyckades han klämma ur sig ;-)

2008-05-20 @ 07:51:52
URL: http://www.nogg.se/sajo
Postat av: Anna

åååh, vad gott! jag skulle också vilja bli kn*llad i munnen av en muffin ;P

2008-05-20 @ 23:31:38
URL: http://familjenGK.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0