Kalas nr2 avklarat.

Ska börja med att säga att jag fick morsdagspresent =) Blommorna var slut, så jag fick lotter. Sen var jag nöjd

Idag har vi haft släkten här, hela tjocka släkten..
Började med att farfar och Elenor, gammelfaster och Gunnar kom, och sen rullade det bara på, den ena avlöste den andra.. Alfons fick så mycket fina och roliga presenter så han klarar sej nog ett tag framöver.
Ska se om jag kommer i håg vad han fick av alla:
*farfar och Elenor- 500:-, boll, jätte snygga sommar kläder, pussel.
*gammelfaster och Gunnar- 1000:-, mat servis, strumpor.
*gammelfarfar och Görel-  Babybjörn potta.
*Faster Therese och kusin Engla- huvjacka och en dinosariebok.
*gammelfarmor- Traktor bok.
*Farmor- Ute leksaker.
*Evy och Nini- skottkärra, traktor bok (och Kelly fick en leksak hon med)
*Susanne, Joel och Danne- Bilgarage och bil handduk.
*Moffa, Mona, Jesper och Amanda- Stooor lastbil och en "Lala".
*Falken och Rosmarie- Pippi pussel.

Som sagt, det är inge synd om Alfons inte :) Kan hända att jag har glömt någon, men jag hoppas inte det!

Vi har även försökt att vara ute lite i det fina vädret idag. Jag önskar att vi hade haft en gräsmatta så att vi hade kunnat bjuda på fika ute idag.... Nästa sommar så!

image335
Liza busar med Kelly igår kväll:)

image336
Och hon pussas med Alfons :)

image337
KElly och kusin Engla..

image338
Suddig bild på Affe och Engla.

image339
Provar nya skottkärran han fick av Evy..Iklädd kläderna från Farfar.

image340
Öppnar paket från Moffa med familj.

image341
Alfons i tröjan han fick av Engla..

Kommentarer
Postat av: Anna

Ooh, jag har inte sett nåt kort överhuvudtaget på Engla, förutom ett när hon va nyfödd :O
En riktig liten sötnos =)
Kan tänka mig att Alfons är lagom lycklig när han fått så mycket nya grejer ^^
Ha de gott!
Kram

2008-05-26 @ 10:49:12
URL: http://familjenGK.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0