Kalas nr 1 avklarat..

Idag hade Alfons lite barnkalas. Många fina och roliga presenter fick han, så han tackar och bockar!
Han fick:
En tavla med massa bokstäver och siffror till, av Alvin och Vilmer.
En spiderman kickbike av Anna och Rebecca+ deras barn.
En skottkärra med ute leksaker av Erik och Hampus.
Två filmer av Erik och Hampus.
..Så han är hel nöjd =)

image314
Pappa och Alfons myser lite innan allt folk kommer.

image315
Alfons öppnar paket

 image316
Fick lite hjälp av Alvin med.

image317
Både Alfons och Kelly provar de nya leksakerna

image318
Alvin provade Alfons nya kick bike

image319
Maria, Vilmer, Emilia, Erik Mogge, Alfons, Anna, Nova, Avla och Rebecca

image320
Hampus och KEllan..

image321
Kelly blir sååå fin när hon fikar.

image322
Alfons och pappa skär första biten i den "fina" tårtan

image323
Och jag fick knäppa kort på mej själv..det är ju sååå kul..NOT!

Alla kort jag knäppt idag vart inte med på kameran eftersom att kortet var fullt :(


Nä, det här har jag inte tid med. Nu måste jag välja kläder inför begravningen imorgon, stryka det, leta fram skor till Kelly, plocka i och ur diskmaskinen mm mm..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0