Jag piggnade till tillslut=)

Äntligen har jag börjat bli som folk, hela dagen har jag var slö. Mest troligt beror det väl på att jag har ont, och när jag har ont så har jag ingen mat lust, så jag får inte i mej någon mat just så.

Min farfar och hans sambo Görel har vart här på eftermiddagen och hälsat på. Det var trevligt. Ända tills dom räknade ut vad en del av våran altan kommer att kosta, och då bara virket för jobbet ska Mogge göra själv.     Runt 10 000:- kommer det att sluta på (eller börja på, eftersom att den delen som byggs i år ska byggas ihop med bron sen, så det blir tre väggar med altan på allt som allt) Jag fattar inte att det ska vara så dyrt med virke!!
Hur som helst så var det iallafall lika trevligt som vanligt att surra med Görel över en kopp kaffe:)
Eftersom att dom ställde krav på att jag skulle ha bakat något innan dom kom, så slängde jag ihop en banan kaka, inte gott med det om man frågar mej, men dom verkade tycka det var gott iallafall ;)
Annars har dagen vart lugn som bara den..

Så här har delar av den sett ut iallafall:

image286
Mogge och Alfons gjorde ett sanbbt försök att få igång jeepen som barnen fått av min farbror. Tyvärr gick det inte så bra, sten död kan man kalla den =(
image287
Alfons i kepsen som han tycker så mycket om. Tyvärr gör inte mamma det, men hon har inget att säga till om ibland.

image288
Lyckades smyga mej på Kelly när hon sov lunch idag..Såååå söt att jag smäller av!!

image289
Kanske inte fullt lika söt på den här bilden dock..Tur att mamman vart söt iallafall ;D

image290
Alfons fick titta på hans skönhet innan han gick och la sej, Fergie, Alfons är kär!!

Kommentarer
Postat av: Mimi

Men vilken gos-tjej!! Dom är ju helt underbara när dom sover, fast ja, även annars...oftast... ;)

Och jag håller med om att du var jättesöt på bilden! Du är tuff du som vågar!!

2008-05-18 @ 19:32:03
URL: http://mammamimi.blogg.se
Postat av: Macknow

Svar till Mimi:Jo här e man tuff som bara den du!!
Haha!

2008-05-18 @ 20:46:31
URL: http://macknow.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0