Jag borde vila!

MEn ändå sitter jag här vid datorn..
Jag har gått och blivit förkyld och fått världens hosta :( Hostar så jag så klart vaknar flera gånger per natt. SÅ idag är jag super trött! Mogge tycker att jag ska gå och lägga mej en stund nu när barnen sover, men jag har INTE ro i kroppen! Även fast jag bara sitter och gäspar, så går det inte!
JAg ska dessutom iväg med Emma ikväll på folketshus, någonslags handikapps gala. Det ska bli jätte kul, men jag lär väl förmodligen vara hur trött som helst innan kvällen är över (slutar inte först 00.00)

Idag har vi vart ute en stund innan lunch, men jag hade så tråkigt så jag mutade Alfons med lite saft så att vi gick in. Vilken super mamma man är va?! ;)

image370
KElly i nyskorna och mössan "tjeckt på svaj"

image371
Alfons i full fart.



Nu hör jag röster och en massa surrande ute på gården...Hmmm...Måste nog kolla vem och vad det är...?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0