Idag blir Alfons 2 stora år!!

Idag har vi firat Alfons sedan i morse. Då fick han paketen från oss, vissa var väligt uppskattade medans andra var mindre uppskattad :/
Sedan bar det av till dagis, han fick åka på sin nya trehjuling både till och från dagis. Det var uppskattat :)

Medans Alfons var på dagis hade jag tänkt att åka till läkaren, men när jag väl kom dit visade det sej att det var stängt idag..Typiskt!!!
Så då åkte jag till Emilia en sväng istället och drack kaffe och surra.

Hem igen och drog dammsugaren och skurkäppen ett varv innan min momma och min kusin kom för att uppvakta Alfons på hans dag..
Dom kom, Alfons fick presenter, vi fikade, vi var ute, momma åkte, vi åt middag, barnen badade och nu sover båda..

image345
Alfons är en ansvarsfull storebror som ser till att lillasyster äter frukost.

image346
Kelly uppskattade el moppen som Alfons fick mer än vad han gjorde..

image347
Alfons tyckte att branbilen var bästa presenten. Och så klart uppklädd för att gå på dagis och fira sin dag!

image348
På väg hem från dagis.

image349
Kelly med sin leksak som hon fick av Evy och Nini när Alfons hade kalas.

image350
Vad kan det vara i det här stooora paketet från gammalmomma??

image351
En rutchkana!!

image352
Såg även till att Kellan åt middag...Spaghetti, båda barnens favvo mat.

image353
Glass till efterrätt..Bara Kelly ville ha, Alfons gillar inte glass...?

Eftersom att min mamma är så princip fast så kom inte hon idag :( Hon var tydligen osams med momma och eftersom hon inte har eget körkort så kunde hon inte komma på annat sätt än med henne..Hon skulle komma en annan dag, men det är trisst att barnen ska bli drabbad av det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0