Hos Emilia...

..Vart jag och Kelly hela eftermiddagen. Kom hem för drygt en timme sedan, då var det välling dags för barnen och sen 20 minuter så sover båda två!

Jag hade turen att bli bjuden på både middag och kaffe hemma hos Emilia och Anders, så mej är det då inget synd om :)
Timmarna springer som vanligt bara förbi en när man är med Emilia, vi surrar om allt och inget och man hinner inte reagera över vart tiden tar vägen. Sånt gillar jag:)

Jo lite synd kanske det är om mej trotts allt. Jag har så där ont ikväll också :( Jag har tillochmed tagit dom starkare värktabletterna som jag slutat med, än har dom inte gjort någon skillnad, men kanske snart..*Hoppas*

Ikväll är det sommar krysset också, det gillar vi!

image284
KElly vill gärna klämma och känna lite på Erik.

image285
En trött Erik, när dom var här i veckan..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0