Hmmmm...

Är lite rädd att operationen inte har gått så bra iallafall. VEt inte säkert än :(
JAg har fått ett nytt problem, ett problem som jag inte haft förrut, innan operationen..
Om det är så, så hoppas jag att dom åtgärdar det så fort som möjligt, för just nu är det här värre än det jag hade innan. *Lite ledsen faktiskt*
Tur att jag har Mogge som jag verkligen kan prata med om allt sånt här, utan att han tycker det är något "konstigt"..
Älskar verkligen dej Mogge!!

Än vet jag ju inte om det är normalt med sånt här efter en operation, ska ringa till Umeå i morgon och höra..

Kommentarer
Postat av: Mimi

Usch då! Det låter jobbigt! Hoppas att detlöser sig snart... Kram!

2008-05-13 @ 20:53:31
URL: http://mammamimi.blogg.se
Postat av: Anna

Ja, jag hörde det. Hon va så mallig så att hon va där uppe ;P Jag får kika igenom alla bilder.. tror jag ska ha nån bild utan brillor. Anledningen till att han har det är att han är väldigt ljuskänslig... Han va med om en hemsk sak när han va barn. Nåt som heter Steven Jonsson syndrom. En allergisk reaktion mot ett visst läkemedel. Det gjorde så att hans kropp såg brännskadad ut och alla slemhinnor förstördes till viss del, så han har som sagt lite problem med ögonen och ljus. Helvete vad långt det här blev då :P Ska försöka ta mig upp i höst, vore ju himla skoj att ses =) Kram

2008-05-13 @ 23:24:50
URL: http://familjenGK.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0