Hemma..

Jag och Kelly har vart hos Evy hela förmiddagen medans Mogge var/är och hämtade två alltan dörrar med min farfar. Han har fortfarande inte kommit hem, så Evy var snäll och skjutsade hem oss så att Kelly fick sova. Vi har ju bara en bil för tillfället eftersom Golfen håller på att lagas av Mogge och alla delar som behövs finns ju inte när man behöver dom så....

Jag var även på hälsocentralen idag medans Kelly fick vara kvar hos Evy. Även han j ag träffade där trodde att det var gallan som spökade :/ Jag skulle återkomma på Fredag morgon och se om dom hade någon riktig läkartid till mej då, hoppas!
Fick med mej två tabletter som jag skulle ta när jag får nästa annfall och om inte dom hjälpte så skulle jag komma till hälsocentralen och få hjälp. Hur dom menar att jag ska ta mej dit har jag ingen aning om..? JAg kan ju inte ta mej dit själv och innan barnen är på klädd och sitter i bilen så har ju säkert redan annfallet gett med sej.

Kellan sover iallafall nu och jag skulle väl ha passat på att duscha, men det kändes så tråkigt så det gör jag när Mogge kommer hem istället, så då har jag en liten stund för mej själv iallafall eftersom att Affe är på dagis :)

Nu ska vi se om nån har uppdaterat bloggen sen igår..


Kommentarer
Postat av: Joanna

haha.. :) dom här som jag gjorde nu,gjorde en kille i från sollefteå.. Men dom tidigare har Moa gjort, hon håller till här på Frösön, på Mans Ruin! :) Kram

2008-05-29 @ 11:37:28
URL: http://nogg.se/joanna
Postat av: Ullis

Du har blivit utmanad kolla min sida oså kopierar du de o skriver i din blogg

2008-05-29 @ 17:49:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0