Grattis Joel!!

Kom nästan yss hem från Joel (Mogges låtsas kusin) som fyller år idag. Vi hade sån tur att vi vart bjuden på middag där, grillat och potatis gratäng. Gott!
Nu sen vi kom hem har vi iprincip bara hunnit med att lagt barnen och sen var jag snabb som attan att ta datorn;)

I förmiddags kom äntligen alla grejjer från IKEA på plats, dom har nämligen stått i hallen fram tills idag, men nu är allt på plats, hyllor uppsatta, gardiner uppsatta, blommor i fönstren mm mm. Skönt att slippa snubbla på det när man går igenom hallen :)
Jag pekade och Mogge jobbade...Precis som det ska vara :D

Pappa med familj kom hit en sväng över dagen, Alfons är så förtjust i hela den familjen men framför allt Moffa, han tyckte det var så kul att han inte hade tid att sova något idag. Så gissa vem som var super trött nu när det var säng dags.

Dom ringde från Umeå idag med. Dom hade diskuterat fram och tillbaka om jag var någon som skulle prioriteras eller inte. Tydligen var jag det !! Dom tyckte att jag hade väntat så länge, så dom skulle göra allt dom kunde för att få ordning på mej;) Så på Måndag kl 07.55 bär det av med buss till Umeås universitets sjukhus *nervös*
MEN, eftersom det är strejk så är det ändå inte helt säkert att det kommer att bli av, men som sagt så skulle dom göra allt dom kunde för att det ska bli av på Tisdag !

image256
Efterso KElly är lite för våghalsig och tror att hon kan mer än vad hon kan, så blir det en hel det vurpor nu för tiden..Här är resultatet av en..Fläsk läpp..  JAg ser gladare ut än vad jag var , jag är INTE skade glad :)

image257
Gos trollet!!

image258
Moffa, Mona och morbror Jesper..

image259
Alfons myser hos moster Amanda..

image260
Go natt!! Strax innan läggdags ..

Kommentarer
Postat av: Gärdvall

Hoppas verkligen att du får bli "tillrättad" nu äntligen!

2008-05-02 @ 20:49:58
URL: http://gardvall.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0