Feber Fia

Kelly har feber :(
Hon är inte alls någe pigg, utan bara gnällig och hängig, stackars tjej!
Natten har vart hemsk rent utsagt, vaknat fleeeera gånger och har inte velat somna om igen, bara skrikit och grinat.
Nu på morgonen när Mogge gick med Alfons på dagis, så gav jag henne en skvätt Alvedon och sen la jag henne i sängen. Sen dess har hon sovit som en stock.

I kväll ska jag på "Ett himla liv" föreställningen, det ska bli så kul att se! Dom är ju så duktiga.
Emma är så klart den som gör att det drar extra mycket att gå dit och titta.
Ska ta kort och lägga ut så ni får se vad frän hon är på scenen :)

Annars idag ser det ut att bli en slö dag, vem vill vara ute i det här vädret?! INte jag iallafall, inte när det är mitten på Maj och snö-slask ute. Och inte eftersom att KEllan är febrig helller för den delen..

Nu ska jag slöa vidare och kolla blogar innan KElly vaknar.

Kommentarer
Postat av: Mimi

Men stackars lilla tjej då! Feber är INTE kul och dom blir ju så ynkliga :(

Hoppas det blir bättre till natten... Alvedon har aldrig funkat på Vinga alls, men däremot provade vi Ipren nu sist och vips så sov hon som en stock! (Kanske gav henne nåt riktigt starkt *S*)

2008-05-14 @ 20:09:46
URL: http://mammamimi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0