Ett himla liv!!

Kom nästan nyss hem från folkets hus och "ett himla liv", det var så roligt, man skrattade mest hela tiden =)
MEn mest roligt är det när Emma står på scenen och rockar loss!

Annars idag har vi enbart slappat, inget annat alls. Till och med sovit på dagen medans Kelly sov och Alfons var på dagis. Inte illa för att vara mej ;)
MEn som vanligt när jag vaknar efter att ha sovit på dagen (andledningen till att jag inte sover på dagen) så har jag var som en zombie hela eftermiddagen..

Det verkar iallafall som att lill Kellan har åkt på öroninflammation..igen... Så i måra ska jag åka på öppen mottagning med henne och hennes öra..

Så här såg det ut ikväll:

image280
Sommar och sol!!

image281
Par dans!!

image282
Världens coolaste Emma!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0