Det vart inte mycket städat här inte..

Nej, jag som hade tänkt att ta en riktig städ dag idag. Så vart det inte=(
Jag hade faktiskt roligare än så=)

På förmiddagen kom Tommina+ sina 2 pojkar hit en sväng och drack kaffe med oss, efter hon åkte åkte jag på affären och efter det hämtade jag upp Evy som var på jakt efter en bil och behövde låna vårat internett för att hitta någon.
MEdans Alfons sov, och Mogge, Kelly och Evy satt vid datorn så passade jag iofs på att dammtorka i hela huset, så liite städart vart det ju iallafall. Efter ett anntal timmar letande av bil så hittade dom tillslut en som föll dom i smaken.
Mogge skulle skjutsa Evy till Lugnvik för att hämta ett stycke bil och jag såg min chans att få umgås lite med Sandra. Så jag och Alfons bad dom släppa av oss två i Fåker, så att vi kunde få umgås med våra vänner en stund.
En hel del snackande, jagande av barn, skrattande och rökande hann det bli innan Mogge kom för att hämta upp mej och Alfons iallafall. Så det var trevligt!

Nu har jag just kollat på "Talang" på 4:an och jag kan för allt i världen inte förstå hur "killen med bollarna" får till det!? JAg kan ju inte ens jonglera med två bollar och så kommer han och gör så där! *Mindervärdes komplex* ;)
Hoppas att han vinner!

Jag har inte hunnit läsa några bloggar idag, så det ska jag ta tag i nu hade jag tänkt....Det e Fredags mys det!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0