Den 9/6...

...Då ska jag tillbaka till Umeå på efterkontroll av operationen, men den här gången tar jag med mej Mogge så att vi kan ta en dag i Umeå....Liten, liten semester över dagen. Barnen får vara någon annanstans. Alfons ska vara hos min momma, men jag vet inte vart Kellan ska vara än..Nån frivillig? ;)

Imorgon kväll ska jag och Evy in och titta på Emmas student bal, gud vad fin hon kommer att vara! En uppsydd klänning och hår uppsättning, här snackar vi pang brud så det kommer skrika om det!!

Snart börjar det nån dokumentär om han som höll dottern inlåst i källaren, det måste jag se..Hur sjuk kan man bli?! Tänk om Mogge skulle låsa in Kelly i källaren, göra henne med barn och låta henne och barnen leva i källaren i flera, flera år..USCH, hemska tanke!!
Tur att man hittade en fullt normal karl, eller så gott som iallafall ;) HAHA!

Go natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0