Besök för hela slanten =)

ja dagen började med en REJÄL sovmorgon. Alfons sov till 9.15 och Kelly till 9.45!! Kan man be om något bättre?!
Sedan vi klev upp har besöken rullat på, till min glädje, eftersom vädret är så tråkigt idag..
Först kom Petra, strax efter kom Tommina och hennes grabbar, och efter en stund kom Anna och hennes tjejer.

Det är så kul att man äntligen börjat få sej ett umgänge här i Oviks trakten. Förrut  har jag som närmast behövt åka till Fåker för att träffa några..Jag HAR vänner i närheten också, men jag är rädd att dom skulle ledsna på mej om jag kom VARJE dag..Eller hur Maria??

Just nu är det en grävare här som ska kolla på våran gård, och förhoppningsvis vill han ta på sej att fixa våran gård innom det närmsta.
Sen när han och Mogge är klara ska vi åka till Svensta och handla lite. Kaffe tillexempel eftersom vi har tappat bort ett paket. Hur man lyckas med det vet jag inte..?
Och sen åker vi in på Draupners och köper någon mat- bästa förslaget Mogge har kommit med på länge ;)

Barnen river i pappersinsamlinge, men jag tänker låtsas som att jag inte ser det, så att jag har en liten stund här på bloggen:)

Kommentarer
Postat av: Gärdvall

LITE oftare kunde vi ju faktiskt träffas....!

2008-05-22 @ 18:25:40
URL: http://gardvall.blogg.se
Postat av: Sandra

Oh vad skönt för dig att ha hittat lite vänner lite närmare:) Ja det är inte dåligt med Draupners:) Haha! Skönt med en sovmorgon:) Kram

2008-05-22 @ 18:35:39
URL: http://lillis85.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0