Begravning

Nu är vi hemma från begravningen av Mogges farfar, och det gick jätte bra. Det var inte ens någon som sa något om att barnen var med, jag tror dom tyckte det var kul.
Jag var lite orolig att jag skulle sitta och gråta hela tiden i kyrkan, men eftersom jag höll i Kelly så hade jag annat att tänka på..MEN när vi gick fram till kistan och jag sa" Hej då Verner, sov så gott" då kom det några tårar faktiskt..
Sen vart vi bjuden på lunch och fika, så nu är vi mätta och belåtna :)

Liza är här också, hon ska sova här tills i morgon..TJOHOO!!  Hon var så snäll och hade barnen en stund medans jag städade nedervåningen och Mogge var ute och eldade..Världens bästa syster!!

Lite bilder från dagen:
image324
Coolingen!

image325
Söt nosen!

image326
Syskonen Mogge och Nini..

image327
Kistan och alla fina blommor..

image328
Alfons i farfars knä..

image329
far och son.

image330
Bus Kellan :)

image331
Far och dotter.

image332
Hela familjen..

image333
OJ! vad kort jag är :)

image334
Och det bästa till sisst..JAG ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0