Bättre sent än aldrig =)

Ja det vart ett sent inlägg för min del ikväll, har haft besök av Emilia och Erik fram till alldeles nyss. Trevligt!
Nu på kvälls kvisten har jag och Emilia surrat en massa, massa och försökt få liiiite ordning på allt som ska fixas inför bröloppet och dopet som dom ska ha i Augusti, kul att få hjälpa till lite grann :)

Annars idag har vi vart till min farfar och käkat middag och druckit kaffe, innan dess var Evy här och lämnade igen Golfen som hon hade lånat över helgen. Så dagen har flytit på och fort har den gått..

Nu orkar jag inte skriva så mkt mer, ytan ska läsa några bloggar och sen ska jag väl lägga mej i soffan med Mogge innan det är dags för sängen..
Måste ju vila mej lite ju ;)

Imorgon ska vi på koutsläpp hos Emilia och Anders, det ser jag fram emot!!

Gooooo natt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0