Ambulans

Idag fick jag på hälsning av en ambulans när vi var i Turingen hos svärmors vänner för att hämta en åkgräsklippare vi skulle få..

Jag hade vart på stan med Sandra tidigare idag. Var på MAx och åt, handlade lite smått och gott och hämtade ut några bildelar till Mogge. Och på väg hem fick jag ett sånt där annfall i bröstet/magen/ryggen igen..Fick stanna i Brunflo tills det hade lagt sej, tog ca 10 minuter..Åkte vidare och släppte av Sandra i Fåker..

När jag kom hem så bestämde vi oss för att hämta gräsklipparen. När klipparen var inlastat och kaffet uppdrucket kände jag att jag fick ont igen. Den här gången höll det i sej lääänge. Så länge att svärmor och hennes vänner vart oroliga och ringde ambulansen. Vilket jag i den stunden inte hade så mycket emot eftersom att jag hade satans ont och svårt att andas.. MEn eftersom dom hade ca en timmes resväg för att komma dit, så hade annfallet lagt sej starx innan dom kom. Dom misstänkte(precis som svärmor) att det var gallstens annfall jag haft =( Och sa att jag fick göra som jag ville, om jag följde med dom till stan eller inte. Efter mycket om och men så bestämde vi att jag skulle söka läkarhjälp i morgon istället, efetrsom jag mest troligt skulle bli hemskickad med tanke på att annfallet lagt sej... Och det hade jag ingen lust med.. Mådde dåligt hela vägen hem, men nu känner jag ingenting av det, tack o lov!!
Men i morgon MÅSTE jag ta kontakt med läkarna, så att jag kan få någon rätsida på det hela..

JA det var min dag det!! 

TAck för idag Sandra!




image344

Kommentarer
Postat av: Desirée

Uscha då!! Du måste ju sköta om dig ju! Så där hade jag också länge fast de var magkatarr... Kunde inte göra någonting då jag fick dom där "anfallen" Och ont i bröstet och magen och kunde inte äta.. usch.. inge roligt Hoppas de inte är gallsten!

2008-05-27 @ 09:19:06
URL: http://glitterfia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0