Vad ska man göra idag??

Jag som trodde att det skulle bli fint väder idag, så att man kunde vara ute med barnen och fika och må gott i solen.
Men så verkar ju fallet inte bli =(
Håller på att funderar på att åka på musiklekis, eller så åker jag och barnen på en liten "hälsa på ride" inne stan...Eller så blir vi bara hemma... Jag vill göra något, men jag vet inte vad...?

Kelly sover redan ute i vagnen, jag tänkte att hon får sova en liten stund nu och kanske vill sova sammtidigt som Alfons sen idag. I vanliga fall så brukar dom sova "omlott" med varandra, och det vore skönt att få dom att sova sammtidigt på dagen. Får se hur det går..Prova går ju!

Det vart iallafall både dammsugat och skurat här i går, så nu är det rent och fint igen!
Nån som vill komma och smutsa ner? Snälla! ..Jag har sååå tråkigt och är rastlös. Nån?

Vart bjuden på våfflor hos Evy och Nini igår, det var gott! Annars äter vi det bara en gång per år, och det är till frukost på alla hjärtans dag. Nästan aldrig annars.

Det tyckte Kelly var gott!image18

MUMS!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0