Underbara syster!!

Jag har nog världens bästa syster!! Idag har hon tagit hand om barnen minst lika mycket som mej. I förmiddags när Kelly sov ute i vagnen så tog Liza med sej Alfons ut och åkte pulka och för att titta på traktorn som var här och plogade, medans jag var inne och städade och började på med middagen..Sen efter det så har hon hjälpt till med allt, och det bästa är att jag inte ens behöver fråga om nåt, hon tar helt enkelt så mycket egna initiativ så att jag nästan känner mej dum..TACK SNÄLLA LIZA!!!!

Efter Alfons sovit luch så tog vi en promenad, men det blåste så förbaskat så att det vart inte direkt någon lång promenad...Idag heller...   ;) MEn det var ju något iallafall..

Har nyss pratat i telefon i ca en timma med Sandra, precis som vanligt..Det hat blitt en kvälls rutin nästan..

Liza sitter och tittar på "andra avenyn" och jag sitter här med Mogges Peltor lurar med radio, bara för att jag inte ska höra vad kvällens avsnitt handlar om. Jag missade nämligen gårdagens avsnitt och hade tänkt att kolla på det en annan dag, för man kan inte se avsnittet efter först!!

Kelly har haft feber även idag och Alfons har vart hostig och lite snorig, men är han inte sämre än vad han vart idag så får han nog gå på dagis imorgon. Han har ju inte haft feber eller vart specielt hängig, så jag tror det är roligar för han att vara med dom andra barnen istället för att vara hemma med "mammsen"..

Så med det sagt så var jag nöjd...

Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha! Vilken tur att du inte har fastnat i ännu en såpa! ;-)
Kan just se framför mej när du sitter med lurarna på

2008-03-03 @ 21:01:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0