Tänder!

Eller tand iallafall :)
När vi hämtade Kelly hos Farfar och Görel idag så sa Görel:
-"Snart kommer det säkert någon tand, för hon tuggar på allt hon kommer åt".
-" jo, men det har jag trott länge, men det verkar inte ska komma någon" sa jag.

MEn mycket riktigt, i eftermiddag kände jag hennes första tand! Den hade inte kommit fram undertiden vi var hos farfar och Görel, så den måste ha kommit fram nu på eftermiddagen..

Allt hade iallafall gått bra med båda barnen hos sina barnvakter. Så det var inte sissta gången kan jag lova! Det var faktislt skönt att veta att man kan slappna av utan att behöva bli väckt under natten, utav Kelly..Och att om man kan så går det ju att ta en sovmorgon. Det kanske går bättre med det nästa gång.

Nu har båda barnen lagt sej, och jag har tvättat och packat upp allt som vi hade packat till barnen, för deras övernattningar..Skönt att ha det ur världen!

Nä, nu blir det en "seger cigg"..

Go natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0